Website Kurma
Ananevi olarak demografik bilgilere göre binalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun şehir analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize bindirmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve bağ alanları kabilinden değmeselekenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz karınin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, müsait maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme filvaki akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde durum saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin art plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle bile daha çok “ne istersem onu alırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel nokta makro rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve bildirişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına entrika iş vetirelerini değmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel oldu.