thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak bâtınin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı izahatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en kazançlı bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu kontak noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başlangıçarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlantılar ve yol özetler evet da iş özetleri için malumat bâtınerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek adına açılmasını ve okunmasını sağlamak bâtınin değer takdim etmek eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel bâtınerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı artırmak konusunda çok meselee yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene düşünmek zorundasınız. Video pazarlama Video en canlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevküsefa ve tetkik bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Video onaylamak, dâhilğinizi daha ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yön sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belli bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Feysbuk hala dünyanın en cesim içtimai medya platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile demetlantı düşünmek bâtınin harika bir mekân. Her içtimai medya platformu farklı bâtınerik türlerine mevla olsa da bütünü oldukça video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden kesinlikle tevzi etmek istediğinizi her dakika basar önünde bulundurun ve buna gereğince kombinezon kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde istifade etmek bâtınin dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade enerjik kullanıcıevet mevla. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kısaca mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Ama içtimai medyada evetğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa dokunaklı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metin bâtınermiş kısaca mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nazarıitibar çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, dâhilğiniz erek kitlenizin lakinç ve nazarıitibar düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları üzere bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, arama neticelerinda daha ali sıralarda ve daha sık görülür, dâhilğinize yoğunluk arkaışı katkısızlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna tutkundır. Web dâhilğinizde kazançlı boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu daha kazançlı hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda daha ali neticelar katkısızlar. Erdemli itibarlı üçüncü yön sayfalardan örgensel bağlantılar yutmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir bağlantıya gelen her tıklama bâtınin ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik sıkıntısızışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), cesim el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metin) ve demetlantı göstermesi bâtınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler